zaterdag 19 oktober 2013

We blijven doorgaan

Gisteren een dagje bij mijn vriendin Chrisje doorgebracht.
En wat hebben we gedaan???????  lapjes aan elkaar gezet .
Zo een dagje samenkomen en samen je hobby kunnen uitvoeren kan zo zalig zijn en dan ondertussen ook nog lekker kletsen en lekker eten mmmm Chrisje het was weer lekker hoor, volgende week is het weer bij mij  te doen hé.
En hier zie je het resultaat van die dag.
 Het weekend begint en het weer zit goed dus zal het even stilletjes zijn met mijn lapjes.
Ik wens iedereen een goed weekend toe.

Groetjes en tot volgende week.x

1 opmerking:

  1. Het was weer reuze gezellig, ik kijk er elke week zo naar uit!!!
    Dat kussen gaat weer keimooi worden!!!
    Eigenlijk hebben we al op die paar jaar veel leuke dingen gemaakt hé ;-)
    Geniet van jullie weekend, tot volgende week en een dikke zoen xxx

    BeantwoordenVerwijderen