donderdag 12 december 2013

Quilt top klaar

Het gaat me nog lukken, hem af te krijgen voor kerst.
Hier zie je de 2 laatste blokken.                                  
                                                                                 
leuk mandje
  


Alles mooi aan elkaar naaien en dan kunnen we beginnen met de achtergrond en de tussenvulling.
De stof voor de achtergrond hou ik wit,het is toch voor aan de muur te hangen,dus je ziet er niet veel van.Hoe is ga quilten weet ik nog niet moet er nog eens goed over nadenken.
 

Als alle drie de lagen samengevoegd zijn maak ik hem af met een klein rood biesje, en moet ik hem nog een label gevel met naam datum erop dat is altijd fijn,zo kun je altijd achterhalen hoe oud de quilts zijn,
en zeker niet vergeten te vermelden of hij helemaal met de hand is gemaakt.

Ik ga nu nog een beetje verder naaien en morgen laat ik zien hoe ver ik sta.

groetjes aan iedereen die mijn blog een bezoekje brengt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten