dinsdag 6 mei 2014

Keuken handdoek

Op een keukenhanddoek borduren dat kan ook hoor.
Op één van mijn vakantie's had ik alles bij, op een ding na :-( de stramien om op te borduren.
stom stom, wat nu als er winkeltjes in de buurt zijn is dat geen probleem, maar het was daar zo afgelegen dat we al 20 min. nodig hadden om bij een bakker te komen.
En een vakantie zonder handwerk dat kan niet,dus alles uit de kast gehaald om maar iets te vinden waar  ik op kan werken, en ja een nieuwe keukendoek dat moest het dan maar worden.
Het was wel tellen geblazen want zo'n handdoek is heel fijn geweven, maar het kan dus zie maar;

                          



Ik was blij toch nog iets om handen te hebben, en het was nog leuk ook.

Ik wens iedereen een fijne nacht toe.

Slaap zacht.
xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten