donderdag 6 november 2014

Toplaag

De laatste boord gaat erop, oef !!
Heb nog wel een probleempje gehad met mijn blauwe effen stof, die was namelijk niet meer binnen in de winkel waar ik altijd mijn stoffen koop ;-(
Het is belangrijk te weten de naam van de stof is bv.( Moda of Makower ) en ja dat wist ik niet meer.



De zelfkant van de stof moet er namelijk afgeknipt worden voor je de stof verwerkt, natuurlijk gooi ik dat altijd weg en ja daarop staat dus de informatie die de winkel nodig heeft om de zelfde stof te kunnen bestellen Dus dat was dikke pech.
Nu heb ik me wel kunnen behelpen met ongeveer hetzelfde maar iets donkerder stof,en omdat het toch de laatste en de aller laatste boord is kan dat wel.


Dus gisteren de boorden geknipt en nu ben ik bezig ze erop te naaien met de hand.
Het is wel een sloopend werkje wat de tijd betreft en vooral heel saai.
Maar we gaan verder want ik kijk al uit naar de volgende bewerking van de quilt namelijk het sandwichen zalig en daarna quilten met de hand.
Er staat nog een heel groot werk voor de deur maar dat is nu de uitdaging van de hobby
Verder werken en geniete
                                                           Groetjes
                                                             xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten