dinsdag 20 januari 2015

vleugje lavendel.

MMMMM lavendel,

vorige zomer waren we in Frankrijk waar veel  lavendel  velden zijn en zoals gewoonlijk kan ik het niet laten om wat te plukken en mee te nemen naar huis zalig zo'n bosje in de auto als je dan aan het rijden bent ruikt heel de auto naar lavendel.
Eenmaal thuis doe ik de bloempjes in een korfje.
Maar nu had ik een boek (uit de bib.) van Tida waar leuke vleugeltjes in stonden .



Aangezien het weer al een paar maanden geleden is en de kleur van mijn bloempjes niet meer zo mooi zijn maar de geur daarentegen nog super is, dacht ik van we maken geur zakjes.
Maar vleugeltjes zij zeker zo leuk.

Hier het patroon van de vleugels


Nu ik het patroon en de stof  bij elkaar heb kan ik aan de slag.

Ik ga er wel Lavendel op borduren.



Nu nog rond stikken 
  

omdraaien en opvullen.


Hier het resultaat van de 3 vleugeltjes.



groetjes en slaap zacht.

xxx


1 opmerking: