dinsdag 30 juni 2015

Tilda kussen

Even ontspannen tussen de drukte door dat moet ook kunnen.
Zaterdag 4 Juli is de trouwdag van mijn zoon.
En het is hier een hekse ketel zo druk.
Ik heb mij even terug getrokken in mijn hobby kamer, en zag in mijn mandje nog overschot stof van
 mijn tilda quilt liggen.
Even alles vergeten en wat vierkantjes knippen dacht ik.
Dat brengt een mens tot rust zalig.
Het is een heel simpel kussen maar wel leuk nu past dit goed bij mijn tilda quilt.



dat is dus het eindresultaat 

en zo zijn we begonnen:


vierkantjes knippen en zien hoe je ze het best naast elkaar legt.


enkele met een hartje erop geappliceerd


dan allemaal aan elkaar naaien 


als alles is samengevoegd de tussenvulling ertegen zetten
plus extra stof die alles nog eens verstevigd.
En dan kunnen we beginnen quilten.


nog even afwerken met een biesje.



En zo ziet het eruit zonder binnen kussen.

oef weer een ontspannen avondje gehad.
Oei nu heb ik nog stof over 
Misschien voor nog een kussen????????
Wie weet 
Kom morgen nog maar eens kijken.
Daag
xxx












Geen opmerkingen:

Een reactie posten