dinsdag 14 juli 2015

Rust rust

Ja stilaan komt de rust hier in huis.
Kinderen zijn de deur uit. Zoon een schoondochter op huwelijksreis.
Nu kan ik stilaan mijn hobby kamer terug inrichten en alles een beetje naar mijn hand zetten.
Het is nu wel heel stil hier, maar ik geniet ervan.
Hobby's bij de vleet dus vervelen zal ik me niet.
Nu heb ik een kantklos hoekje gemaakt.


Een borduur hoek was welkom.


En zeker niet te vergeten een gezellig leeshoekje.


En heb belangrijkste is mijn tafel waar ik mijn quilts teken knip en maak.
Veel licht is nodig dus heb ik de tafel onder de velux gezet.



Een boekenschap heb ik maar omgetoverd tot een gezellig schap waar ik al mijn zelfgemaakte 
spullen kan opzetten.


nog een verloren hoekje waar wat oude spulletjes op staan.


Nu kan ik beginnen aan een nieuwe  
Quilt.

Groetjes aan al de bloggers die een kijkje hebben genomen.
xxx 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten