donderdag 8 oktober 2015

Opdracht Quilt met mandje

We doen dit jaar  mee aan een opdracht waar een bepaald stofje moet in verwerkt worden.


dit zijn de stoffen die ik zelf gekozen heb.
Maar het stofje dat we gekregen hebben van Naald en Draad
zie je hieronder.


helemaal in het midden zie je het bloemen mandje
daar moesten we met beginnen.

Daarna konden we onze fantasie laten gaan. We hadden ook een begin patroon gekregen
maar ik doe altijd graag mijn eigen ding, want anders sta je er allemaal met de zelfde quilt.
Tot hiertoe heb ik er wel wat werk aan gehad want de halve cirkels zijn geborduurd.

Toen ik eenmaal zover was moest er weer iets uit men mouw komen maar wat???


Even het één en ander uit proberen en kijk

  





Uiteindelijk had ik een goed gevoel met wat je hierboven ziet, maar ik vond het nog niet goed genoeg.
nog een boordje links en rechts ;-) 
dat begon er al beter op te trekken.
Maar voor de rest van de quilt ????
Ik hou de spanning er nog een beetje in.

Tot morgen Misschien.

Groetjes 
xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten