vrijdag 29 april 2016

Nieuwe quilt

Telkens als ik een quilt heb afgewerkt heb ik een raar leeg gevoel.Een leegte die zo vlug mogelijk  moet opgevuld worden.Een gemis misschien?????? naar een nieuw project......
Dan begin ik in boekjes en tijdschriften te bladeren naar nieuwe ideeën .
 Voor mijn verjaardag heb ik van mijn dochter mooie Tilda stoffen gekregen.Daar ga ik nu iets van maken.Deze Quilt wordt met de hand maken maar de volgende ga ik eens proberen met mijn
Singer Featherweight te stikken.

Hier zie je de geknipte vierkantjes
Leuke stofjes met stippels en bloempjes.


De eerste vierkantjes worden aan elkaar genaaid 


er volgen er nog heel veel.


Ik werk ook met sterren en die knip ik en steek ster per ster in een zakje
zodat de juiste stof bij de juiste ster zit.

Nu ga ik nog een paar sterren knippen en hoop zo vlug mogelijk het resultaat te kunnen tonen op deze blog.

Groepjes en nog een fijn weekend 
xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten