dinsdag 7 juni 2016

Top helemaal klaar.



Ik heb altijd een probleem, mijn quilts worden altijd groter dan ik wil.

telkens als ik een paar blokken klaar heb kom ik weer op nieuwe ideeën  ;-) en kom ik weer
mooie stofjes tegen die weer mooi zouden passen bij die bepaalde quilt.

Veel inspiratie en veel stoffen dat is wel een luxe probleem.
Maar soms wil ik een quilt voor aan de muur, die moeten niet altijd zo groot zijn,
Eigelijk zou ik me best houden aan een patroon.
Maar iedereen maakt die zelfde quilt, en dan zie je die quilt overal terug opduiken.

Dus deze quilt heeft weer zonder moeite de 2 meter op 2.20 bereikt.
Mooi dat wel maar ik heb maar één bed van die afmetingen en ik kan toch niet elke dag
van quilt veranderen.

Zover staan we, nu terug naar de quilt winkel om stof voor de achterkant
en tussenvulling.

Groetjes 

xxx


1 opmerking:

  1. Omai hij is nog mooier dan ik had gedacht! Al die felle mooie kleurtjes passen allemaal toch maar mooi bij elkaar :) Hij zal wel heel heel mooi zijn als hij helemaal af gaat zijn !!! x x x x

    BeantwoordenVerwijderen