zaterdag 26 november 2016

Tafel loper.


Met de nieuwe stoffen maak ik een tafelloper.
Hopelijk heb ik genoeg stof, want ik heb nogal een lange tafel.
Met andere woorden het is een werkje dat niet op één twee drie af zal zijn.
Maar dat is juist leuk.




Hier zie je alle lapjes die ik aan elkaar heb gezet.
Het begint er al op te lijken maar er moet nog het één en ander gebeuren.
dubbelen quilten en nog een randje en vooral niet vergeten een label op de achterkant te naaien.
Alles wat ik maak is met de hand gemaakt.



Zie zo hier een foto van de afgewerkte loper.


Groetjes

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben kunnen opdoen.
Hopelijk tot de volgende keer.

xxx




   

                         
                                               
                                                   
                                                                           



Geen opmerkingen:

Een reactie posten