donderdag 15 december 2016

KERST

Nu de Sint weer is vertrokken beginnen we stilaan onze kerstversiering van de zolder te halen.
Met deze donkere dagen fleurt het huis wat op,vooral met al die kleine lichtjes in de boom.
Dit jaar worden het er twee.
Een boom met houten versiering en witte kerstballetjes en de andere met oude kerstballen uit grootmoeders tijd.
Die oude ballen heb ik al jaren op zolder liggen, nooit heb ik ze in de boom durven hangen.
Maar nu de kinderen groot zijn en we geen kat meer hebben die soms wel eens met de kerstversiering
aan de haal ging ;-) was het nu of nooit.
NU is het dus het goede moment.

Dit is de boom met oude kerstversiering



Boom 2
Met houten figuurtjes en vogeltjes gemaakt uit tilda stofjes.


En dit is onze oude getrouwe kerstman die ieder jaar rond de feestdagen
een deuntje komt spelen.



Hier volgen wat foto's en laat ik jullie meegenieten van die mooie oude kerstballen en zelfgemaakte vogeltjes.











Kerst boom uit mijn kindertijd..

Ik wens langs deze weg iedereen een Zalig Kerstfeest
en een Gelukkig Nieuwjaar toe.

xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten