zaterdag 27 mei 2017

Granny squares

Na vele jaren breien en haken krijg je natuurlijk een hoop overschot van wol bij elkaar.
Op zolder stonden verschillende dozen, op een dag kwam ik op pintrest verschillende
Granny squares dekentjes tegen.
Mooi met zoveel verschillende kleuren.
Dus was het voor mij niet moeilijk te beslissen wat ik met mijn overschot van wol moest beginnen.Dozen van de zolder gehaald en zoeken naar kleuren die bij elkaar pasten.
Een paar blokken geprobeerd en het toch maar simpel gehouden.

Maar aangezien ze niet zo heel groot zijn de Blokjes, kwam ik tot de constatatie dat het er wel een hele hoop moesten worden.
Uiteindelijk zijn het er 215 geworden


Het werd een klein vierkant dekentje om over mijn stoel te hangen, want in mijn hobbykamer past alles bij elkaar behalve die lelijke stoel die toch o zo goed zit.


Voor de afwerking heb ik nog voor een verfraaiing gezorgd.

dit werkstuk is weeral helemaal klaar.
Het volgende ligt al te wachten.

Benieuwd wat het word kom dan af en toe eens een kijkje nemen.
doei
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten