maandag 4 februari 2019

De Malle meiden quilt

O wat gaat de tijd snel.
Er is weer één maand voorbij, maar ik heb niet stil gezeten.
Het weer liet het toe om gezellig binnen te zitten en aan mijn quilt verder te werken.
En ik kan zeggen dat ik goed ben opgeschoten.




Ondanks dat ik twee maanden later ben begonnen aan deze mooie quilt is het  me gelukt om de 
      achterstand in te halen.
      Nu zit ik gelukkig op schema.
      Nu geduldig afwachten hoe het verder moet en eventjes op adem komen.

                                         groetjes aan iedereen die de moeite deed om een kijkje te komen nemen.
                                         
                                                                                  Anne-marie
                                                                                         xxx

1 opmerking:

  1. Hello, how can i purchase a copy of this "The Malle girls quilt" pattern. I have been looking online and not having good success. Please help me if you can.

    Kind regards
    Shirley Krull

    BeantwoordenVerwijderen