vrijdag 21 februari 2014

naalden etui

Ik had begin deze week bij mijn vriendin een mooi naalden etui gezien, dat leek mij wel handig want bij mij liggen alle naalden in een doosje bij elkaar.
 Elke keer ik een naald nodig heb is het weer flink zoeken voor ik de juiste te pakken heb.

Dus gisteren even stofjes bij elkaar genomen en een patroon gezocht, en vandaag ben ik eraan begonnen.
Het zal maar iets simpel worden. Heb daarjuist het patroon op de stof overgenomen en ben beginnen naaien dat is altijd een rustig werkje met wat muziek op de achtergrond en een kopje koffie zalig ;-)


dit kleine ding daar komen de naalden in te zitten.

dit is de voorkant het moet nog groter worden ,er komt
nog een rand aan van bobintjes.


naaimachine even op stof strijken dat komt onder my quilting thime.

ga nu nog wat verder werken zal morgen het resultaat laten zien .

Groetjes aan alle quilters 
;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten