woensdag 26 februari 2014

Steeds maar verder werken

Het is weer al een paar dagen geleden dat ik verder gewerkt heb aan mijn naai etui.
We schieten wel flink op, het begint er al een beetje op te trekken,
kijk maar

Het was wel een pruts werkje vooral het kleine quiltje.
het waren lapjes van 1cm die ik aan elkaar moest naaien.
Maar het is me toch gelukt.


Dit hier is het naalden etui dat is bijna helemaal klaar.
Ik ga vandaag nog een beetje verder werken en hoop dat ik het resultaat kan 
laten zien.
Ik wens iedereen nog een prettige zonnige dag toe 

A.M. xx


2 opmerkingen:

  1. het gaat knap worden ;-)
    En ik kan sebiet mijn wandquiltje eindelijk ophangen en dan aan de slag met die tas die nog ligt te wachten!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het juist zien schitteren op ffb. Het is heel mooi geworden.
    Mijn werkje is een klein prutske .Maar als het af zal zijn mag het ook gezien worden.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen