vrijdag 18 juli 2014

Blokken 2

Heb de goede beslissing genomen om vanaf nu elke dag een paar blokken om mijn blog te plaatsen.
Of het mij gaat lukken?????? Ik hoop het zo zal het ook weer een beetje opschieten, want ik ben er al zo lang mee bezig,


telkens ik op de computer kom zie ik mooie quilt die afgewerkt zijn en krijg ik het gevoel dat dit bij andere zo vlug gaat. steeds weer een andere quilt waar ze aan beginnen en hop na een paar weken is hij af zalig zou ik zo zeggen. Misschien zijn die met het naaimachine gemaakt? kan, maar met deze goede voornemen zal het hopelijk wel lukken.

                                                             Ik ga er weer met goede moet tegenaan.
                                                                              groetjes en tot de volgende blokken.
                                                                                                 xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten