dinsdag 29 juli 2014

challenge

Ja ik ga de uitdaging aan.
Vandaag naar mijn favoriete quilt winkel geweest,  ja ja dat is NAALD EN DRAAD in schoten,
en Carine heeft me weer kunnen overtuigen om mee te doen.heb mij maar  ineens ingeschreven en heb het bloemen mandje met bijpassend patroon meegekregen. Oei oei waar ben ik weer mee bezig mijn blauwe quilt is nog niet af en zit al in mijn hoofd met een nieuw plan.Gelukkig hebben we de komende twee jaar tijd om hem helemaal af te werken. Ik zal er maar niet te lang mee wachten wan ik ga hem helemaal met de hand maken.



Dit wordt de blok voor in het midden.
En de rest daar kunnen we mee doen wat we willen.

We hebben wel een voorbeeld meegekregen en dat is ook super mooi
Carine hoe jij dat altijd flikt, chapeau  ;-)

Groetjes en tot morgen 
xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten