vrijdag 22 januari 2016

Beugelbeursje





Gisteren voor het eerst een werkje gemaakt met mijn Singer featerweight.
Het was wel een beetje aanpassen aangezien ik altijd alles met de hand naai.




Maar eens begonnen !! ging het toch redelijk vlot.
Na een tijdje ging zo goed dat ik dacht:

stel je voor een grote quilt met het machine dat moet snel gaan.



het gaat al redelijk vlot 
het is niet moeilijk met dit oude Singertje om door verschillende lagen te stikken.



zelfs dit beurse met al die kleine vierkante lapjes was in een mum van tijd aan elkaar gestikt.

zalig gewoon.
Kijk maar.



Nu zit ik gemiddeld een 4 tal maanden aan een quilt met de hand en dan is het alleen nog maar de top laag, het hangt  natuurlijk ook aan de grote.

Hier volgen nog een paar foto's
                                                               
 Het is altijd leuk dat je er een label kan opnaaien
met het opschrift Handmade.




Zo wordt het nogmaals bevestigd dat het met de hand gemaakt is.


Dit is weer een werkje waar ik straks mijn spulletjes in kan bewaren.

Ik wens iedereen weer een fijn weekend toe.
                    xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten