dinsdag 19 januari 2016

Singer Featherweift


Nu kan ik zeggen dat ik de gelukkige eigenaar ben van dit mooie Singertje.
het is een Singer 222
EK 632920
Van 16 augustus 1955

ondanks de leeftijd stikt  het super goed.

Ik heb het gekocht bij Francis Gortmaker.
En heb ook het geluk gehad een workshop bij te kunnen wonen
in Etten-Leur, een quilt winkel waar je super veel quilt
stoffen en naai artikelen vind, éénmaal binnen ben je uren zoet.


Even een paar foto's van allemaal ijverige dames die hun
Singer aan het smeren en oppoetsen zijn.


In het leslokaal zie ja aan de muur mooie quilts hangen.
Ik heb nog nooit een quilt machinaal gemaakt, alles naai ik met de hand
Maar nu ik dit Singertje heb ga ik me er  toch eens aan wagen.
Zo zal ik de volgende quilt sneller kunnen maken.
Maar eens nog een beetje oefenen.

Ik wens iedere nog een fijne dag toe.
xxx






Geen opmerkingen:

Een reactie posten