donderdag 9 oktober 2014

borduren

Een andere leuke hobby is borduren. S'avonds gezellig bij de open haard in het licht van de staan lamp
borduren is heel ontspannend, met wat zachte muziek op de achtergrond heerlijk.
 
                                                         

Dit  project is afgewerkt en hangt nu in de kamer van onze dochter.
Als herinnering aan al die jaren van hard labeur op balletles.

Nu ben ik begonnen aan een lap uit het boek 
Point de croix n° 60




Het was weeral zo lang geleden dat ik nog eens iets geborduurd heb, en daar 
staan zo'n mooie dingen in, ik kon het niet laten.
In al die boekjes staan super veel en mooie voorbeelden.

Gemakkelijk was het niet om een keuze te maken
hier neem ik het tipje van de sluier en laat  je even meekijken

Ik ben zo goed als half weg.

Ga nu nog een beetje verder werken want ik zou nu toch graag willen beginnen
voor kerst. Het zullen dit jaar maar kleine dingen worden want ik ben daarvoor al een beetje laat.

Veel liefs
xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten