maandag 13 oktober 2014

sleutel beschermer.

Waar zijn ze nu weer ,  als je vlug moet zijn vind ik ze nooit terug de oplossing is? iets maken dat je ze vlug zie liggen en ineens iets om ze te beschermen.

                                                               
Dus dacht ik....... ha! een huisje

                                                       

 stof gekozen 
1 voor de onderkant
1 voor het dak 


Groot is het niet ongeveer de lengte van de sleutels + 2cm
En dan maar beginnen met deurtje en raam.
Die heb ik erop geappliceerd 
Verder kun je uw fantasie laten gaan 
Ik heb gekozen voor bloemen voor de raam
Als deurknop heb ik een klein knoopje gebruikt.


Even stikken met de machine en dubbelen
Voor de binnenstof heb ik een simpel wit stofje gebruikt
je ziet er toch niets van

vanboven op het dak heb ik een opening gelaten
daar gaat een koordje door waar de sleutels aan zullen hangen.


ook handig om ergens in huis aan een haakje te hangen.

Iemand intresse voor het patroon 
laat het me weten.

Groetjes 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten