dinsdag 7 oktober 2014

Punniken

Oprommelen moet soms wel eens een keer gebeuren, en het liefst doe ik dat wanneer het slecht weer is.
dus was het vandaag  daar een uitgelezen dag voor.
En wat vond ik in een oude doos? ja ja iets uit mijn kindertijd. een Punnik popje waar ik mee gewerkt heb toen ik een jaar of 6 was.

                                                   

Die was is misschien 30 jaar kwijt.
En er kwam nog iets uit de oude doos




een klein naaimachientje om zonder stroom te kunnen stikken ????
Stikken ik heb het eens even uitgetest ;-(
Al zat de handleiding erbij veel wijzer werd ik niet 
Maar het is een leuk ding om op ons schab  
tussen andere oude dingen te zetten 

Ga nog een beetje verder zoeken wie weet wat kom ik nog tegen

Nog veel plezier met het rondneuzen op mijn blog.
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten