dinsdag 24 maart 2015

Kant quilt

Kant quilt is de naam die ik geef aan deze kleine quilt.
Het midden is geborduurd en daar zie je kant en kantklosjes op staan.
Dus vond ik dat een gepaste naam.


dat is u het nieuwe stof  van bij naald en draad.
was wel even zoeken, er zijn zoveel stofjes maar......
past het wel bij het geheel.
Dit wel ;-)
Nog even helemaal rond naaien en hij is klaar.


En toch is er nog iets dat belangrijk ik en dat veel mensen vergeten.??????
Dat is een label.
Je kan het zelf maken of kopen.
Dit hier is een labeltjes dat  ik op een beurs heb gekocht.


nu nog de naam van de quilt erop naaien 
De datum en mijn naam.
Bij deze quilt ga ik ook de plaats vermelden waar hij gemaakt is.
Dat heb ik onlangs in een boek gelezen dat dit ook van belang kan zijn.


Nu het label op mijn quilt genaaid is kan ik zeggen 
HIJ IS HELEMAAL AF

ga hem nu even passen op mijn kant kussen.


Nu eens goed nadenken wat ik ga afwerken,
er liggen nog wel een paar dingen te wachten.

Groetjes.
Xxx









Geen opmerkingen:

Een reactie posten