vrijdag 27 maart 2015

Vogelhuisjes

Klein vogelhuisje gevonden in een boek van tilda.
Een klein en gezellig werkje. Dat zal vlug klaar zijn na weken en maanden hard zwoegen aan mijn grote quilt. Nu de lente heel stilletjes zijn intreden doet krijg ik lente kriebels.
De vogels beginnen al in de vroege morgen te kwetteren.
Ze zijn er vroeg bij dit jaar, het is toch nog maar half maart.

voor te beginnen heb ik weer zoals altijd leuke stofjes gezocht in mijn voorraadkast.

Elke keer ontdek ik stofjes die ik eens heb gekocht maar helemaal vergeten ben. 

dit is een vogelhuisje uit onze tuin.
elk jaar hebben we nieuwe bezoekers.
De vogelhuisjes uit het tilda boek zijn van stof .
gewoon om thuis binnen te zetten in bv.
een bloempot of tussen een bos heerlijk geurende bloemen.

Snel klaar en het geeft een mooie toets aan je bloem potjes.



patroon en gekozen stof


alvast begonnen met het dak erop te naaien.
Nu nog rondam stikken en opvullen en versieren.
En dat is het uiteindelijk geworden.







Zeer snel klaar en leuk om met pasen uw huiskamer  te versieren.

Groetjes 
xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten