zondag 29 maart 2015

Nieuw spelden kussen.

Deze keer een Engels patchwork techniek.
alles wordt genaaid met de hand.Gelukkig is dit maar een klein kussentje en zal het dan ook vlug klaar zijn.
Je kan er nooit genoeg hebben. En dat is waar.
Eentje voor in mijn naaidoos,nog één bij mijn kant kussen en één beneden in de woonkamer waar mijn borduurgaren ligt samen met een lapje stitchery en ga zo maar voort nooit genoeg spelden kussens.
Deze die ik nu gemaakt heb is met malletjes. wel een leuk werkje.
                           
                                            Dat zijn de stofjes die ik ga gebruiken.


Hier zie je de malletjes en de geknipte stof 


alles mooi rond de mal genaaid




even aan elkaar gezet. Nu krijg je al een eerste beeld hoe het gaat worden.


de naadjes mooi aan elkaar naaien was wel even een gepruts
met die kartonnetjes in.


En hop klaar,mooi stevig opgevuld en als versiering nog


een knoop in het midden 

Groetjes en nog een fijne zondag.

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten