donderdag 12 maart 2015

kruisjessteek

Steekje na steekje, tellen tellen en heel goed opletten dat is
de boodschap.
Even aan niets denken en tot rust komen dat gaan goed waneer ik bezig ben met kruisjessteek.


dit is het patroon.

Het begint er al op te trekken maar we moeten nog heel veel steekjes maken.
Het wordt een lap die zal dienen OM over mijn kantklos kussen te leggen.
Zodat mijn kantlapjes waar ik mee bezig ben wordt beschermd tegen zonlicht.



oef, de kruisjes staan er allemaal op.


nog even een randje in kruissteek gemaakt om mijn lap het wat groter te maken.

De volgende rand heb ik gemaakt uit quilt stof.


Nu nog 30 quilt blokken maken van ongeveer 8cm.
dit zijn de stofjes die er goed bijpassen.




nu de rijen blokken aan de lap zetten.

Zo ver sta ik al.
Morgen hoop ik nog wat verder te werken.

Ik wens iedereen een goede nachtrust toe.
Slaap zacht.
xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten