maandag 6 januari 2014

Een nieuw jaar een nieuwe start.

Na al dat feesten is er niet veel meer gehandwerkt .
Maar nu starten we weer mee iets nieuws.
Ik had in een tijdschrift iets gezien dat leek op een bloem en dacht dat probeer ik eens uit.
 Het was wel even zoeken maar heb in de bib. een boek gevonden waar zo een bloem met patroon
In stond. even laten zien wat ik tot nu toe gemaakt heb:

dat is de voorkant.
 Het is wel een beetje prutsen maar het resultaat  mag gezien worden.
dit is de achterkant.Als alle bloemblaadjes  aan elkaar genaaid zijn mogen de kartonnetjes  eruit .

hier zie je de hele bloem af.
Voor het hart van de bloem heb ik een rondje gemaakt uit karton en bekleed  met stof  op dezelfde wijze als de bloemblaadjes.
De afgewerkt bloem heb ik met fijne steekjes op de achtergrond genaaid.
Nu nog even verder denken wat ik ermee ga doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten