woensdag 8 januari 2014

Verrassing

Vandaag was ik in mijn hobby kast alles een beetje aan het sorteren en ik zal vanonder in de kast een doosje. Ik wist niet meer wat daar inzat het lag er al te lang, bij het openmaken was ik verrast.
Lang geleden was ik begonnen met wat te recycleren, van oude stoffen heb ik een quilt gemaakt vooral van oude hemden, en van een oude ijzeren kapstok was ik van plan een hart te maken en te bekleden met oude baalkatoen. Aan gebrek aan tijd is het dus in de kast beland.
Wat opruimen toch kan opleveren.

Met deze kapstok ben ik toen begonnen

Ik heb hem wel een beetje moeten vervormen met een beetje kracht lukt het wel.


Hier zie je hij is al met gescheurde stukjes baal katoen omwikkeld 
Nu nog versieren dat kan met van alles
Ik heb gekozen voor


Nu nog enkel afwerken en morgen zal ik jullie het resultaat laten zien.

Groetjes x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten