woensdag 29 januari 2014

Muis Lizzy van Rinske Stevens


Piep zij de muis

Gisteren ben ik begonnen aan de muis van 
 Rienske Stevens
Eerst even alles goed gelezen en het patroon eens goed bekeken.

daar na heb ik het patroon op papier overgenomen 
op de stof gelegt en uitgeknipt.

Dit zijn de stoffen die in het paketje zitten
maar die stof schuif ik even aan de kant .
Eerst maak ik de muis in een stofje dat ik al had liggen, een overschotje.
en daar wordt mijn proefmuis in gemaakt,
je weet maar nooit, even niet opletten of het patroon niet helemaal begrijpen en je zit fout.
Om dit te vermijden maak ik van  elke pop of dier een proef.


In deze  stof komt ze.

de kop van mijn muis is al klaar.

armen en benen
tot daar ben ik geraakt morgen gaan we verder.

Veel liefs aan iedereen 
anne-marie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten