vrijdag 31 januari 2014

Kleedje Lizzy

Goede morgen iedereen.
Vandaag vroeg uit de veren om nog wat verder te werken.
Ik ben begonnen aan de garderobe van Lizzy.
Zoals altijd eerst stof kiezen .

Ook nog een bol wol voor een jasje .

Dan zoals het moet patroon leggen op stof en uitknippen.
Ik heb het kleedje met het naaimachine gestikt
gaat veel sneller en is steviger.

Eerst de mouwen voorzien van een frons draad dan schoudernaadjes
gestikt,mouw ingezet en daarna zijnaad + mouwnaad gestikt.
Even laten zien hoe ver ik ben




Nu nog een rechte strook stof voor de rok,
daar ook nog een frons draad in naaien en achterkant dichtnaaien 
en dan de rok aan bovenstukje stikken.
Hop weer een stuk verder gewerkt .


Heb al even het gepresenteerd met lint voor verdere afwerking,
maar dat zal moeten wachten tot vanavond.

Ik laat jullie snel het afgewerkt resultaat zien

Ik wens iedereen een fijne dag toe.

A.M.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten