woensdag 4 juni 2014

Hoes MacBoek Pro

Voor ik op vakantie vertrok dacht ik mijn Mc moet mee. Maar hoe neem je die veilig mee in je handbagage. Dus dacht ha vlug een hoesje maken met flink wat vulling zodat hij tegen een stoot kan,
dat was vlugger gedacht dan gedaan.
De stof was vlug beslist en alles lag vrij vlug klaar maar het maken op  zich ????????
IK ben er aan begonnen maar er was op dat moment nog zo veel te doen, dat ik het spijtig genoeg niet meer af heb gekregen en een vliegtuig wacht niet.Dus voor vertrek begonnen en tot hier ben ik toen geraakt.


dit was heet patroon


De gekozen stoffen


Deel één


hier heb ik de tussen vulling en de achterkant en de toplaag 
allemaal aan elkaar bevestigd.
En tot daar was ik :-(
---------------

Nu vandaag heb ik verder gewerkt het weer is slecht het regent en ik moet nog een beetje
aanpassen aan de temperatuur.
Verder werken was de boodschap:

helemaal klaar nu nog even testen of de Mc er wel degelijk inpast

jep gelukt  ;-)

Nu nog vlug een foto van de binnenkant van de hoes


is niet zo wouw maar daar zie je toch niet van.

Helemaal klaar .

Groetjes en tot het volgend werkje.
xxx








Geen opmerkingen:

Een reactie posten