donderdag 19 juni 2014

Inkeloogjes

Ja ja ik ben volop bezig.
Eenmaal gestart hou je mij niet meer tegen.Dit is dus mijn tweede verslaving.Ik ben dus hervallen ;-)
Gelukkig is het niet schadelijk voor je gezondheid, Alleen een beetje last van mijn rug maar dat valt mee.

hier het eerste resultaat.

Inkeloogje hoe zat dat nu weer?
heel simpel een vlechtje en aan weerskanten een oogje maken gelukkig komt het allemaal weer boven,uiteindelijk vergeet je nooit wat je eenmaal geleerd hebt.




Nog één wiel en mijn kinderwagen is af.
Joepie hop naar het volgende.

Groetjes daaaaaaaaaaag
xxx


2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig blog en wat maak je mooie dingen echt creatief. Ik kom je zeker wat vaker opzoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dit zie kriebelt het ook... Helaas ook bij mij staat de kant aan de kant. Ik ben zelfs een kantmonitrice, 3 jaar kantschool in Brugge gevolgd.

    BeantwoordenVerwijderen