maandag 2 juni 2014

Rhodos

Het is hier heel stil geworden op mijn blog"hoe komt dat ?" Ik zit namelijk in Rhodos zalig er even tussen uit. Niet dat ik niets mee heb maar even zonder hopen stof en draad is toch leuk.
Vooral het weer. Bij ons het ik uit goede bron vernomen regent het ;-( spijtig mensen hier rond de 30°
wel iets te warm als je het mij vraagt.
Ik ga jullie even laten mee genieten van een paar mooie beelden.





oudste moskee van rhodos 


toch nog een handwerkje gevonden 
het is in kruisjes steek gemaakt.



deze vloer heeft een mooi patroon je zou het in een quilt kunnen verwerken.


Gezellige kussens met leuke motiefjes en kleurtjes.


deze boom was hol je kon er helemaal in. Het was super van binnenuit de blaadjes te kunnen zien.
dat was dan eens in een ander perspectief 



waterval lekker koel water 

zo kom je er honderden tegen
meestal op een plaats waar een ongeluk gebeurt is met dodelijke afloop.




Ho inspiratie genoeg, ik heb veel foto's getrokken zodat ik daar thuis mee aan de slag kan
je vergeet zo vlug patronen of combinaties van kleuren. 

Nu in terug thuis ben kan ik weer volop genieten van mijn lapjes die rustig hebben liggen wachten .

Ik hoop dat jullie een hebben mee kunnen genieten van mijn foto's.
Groetjes en slaap zacht 
xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten