dinsdag 10 juni 2014

Knopen

Hier een verzameling knopen uit grootmoeders doos.
Het is een verzameling van jaren. Mensen wisten dat ik altijd bezig was met naald en draad en regelmatig kreeg ik zakjes of doosjes met knopen. Oude knopen vind ik geweldig. Zo nu en dan rommel ik er eens in op zoek naar een knoop die van pas kan komen. bv. verschillende beren en popen die ik gemaakt heb hebben ogen van knopen.




En dit is nog niet alles ik heb nog verschillende blikken  dozen 
die ook  nog vol zitten.





de simpele plastieken witte knopen gebruik ik om te bekleden met stof.



Zelf mijn slippers heb ik met knopen afgewerkt die uit mijn glazen bokaal komen, zo krijg ik nu en dan een beetje plaats voor andere knopen erbij te stoppen.


Telkens als ik weer eens een grabbel doe in mijn bokaal zijn er altijd knopen waarvan ik denk,ha die ben ik nog niet tegen gekomen.

Dus ik raad iedereen aan alle knopen die je maar kan krijgen goed bij te houden
ze kunnen altijd nog eens van pas komen.

Groetjes aan alle verzamelaars 
xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten