zaterdag 14 juni 2014

Kantkussen ;-)

Eindelijk,
Vandaag naar de kantbeurs geweest in de Renesse in Malle.Er zaten weer veel kantklossers.
Mijn vriendin is een paar weken geleden ook begonnen met een cursus,



zij zat er met heel de groep.
 IN 1987 ben ik ook begonnen. Maar na veel jaren intensief werken en heel wat kantlappen in de kast ben ik begonnen met patch en quilt .
Dat is ook tijdrovend en heel leuk.Maar nu ik weer eens ben gaan kijken heb ik vandaag de draad letterlijk opgenomen en een nieuw kussen + voet gekocht,eenmaal thuis ben ik op zoek gegaan naar een leuk patroon,dat was vlug gevonden,draad en klossen heb ik genoeg dus even wat klossen opwinden en ben direct van start gegaan.

O zo leuk,dat was ik precies vergeten.
Nog een idee om eens uit te proberen.


Vingerhoedjes

Groetjes morgen meer.

xxx
                                                           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten